Objectiu d’aquest wordpress

L’únic objectiu és dinamitzar el coneixement de la persona, l’obra i l’entorn de Mateu Fletxa. La seva obra és molt reconeguda en l’ambient musical internacional. En canvi, és molt poc el que se sap de la seva vida i la seva trajectòria al seu entorn. A tot arreu apareix la mateixa informació, que és molt reduïda. No obstant, el que m’ha decidit finalment a iniciar aquesta dinamització ha sigut el que em va dir una persona molt amable de Prades dedicada a donar informació sobre el poble:

“Ets la primera persona de les moltes que venen per aquí que m’ha preguntat per Mateu Fletxa, del qual jo he cantat ensalades a la meva coral, ningú ho havia fet abans”.

Encara que sóc investigador, no estic especialitzat en aquest àmbit; considero que hi ha persones que ho poden fer i que ho faran molt millor que jo. Per tant, no pretenc més que iniciar la dinamització i que deixaré de fer quan ja ho estiguin fent altres persones i institucions.

Anuncis